Pages

05 February 2011

alaaaa bukan nk amik award pon..

nk habaq kat sini..aku buat blog ni pon bkn nk bg dpt award just nk tulis ja pon.. lagipon dinding tmpat aku study ni dh pnuh ngn kertas yg bermacam-macam nota yg aku tulis...dah xda tmpat nk tampal kertas..so..tulis kat blog la plak... arini hon kapal starcruz aku bunyi kul 6.30 am tp haram xsedaq pon sampai mmb yg dduk bilik ujung yg mai kjut aku bngun.. mybe effect panadol kot... aku ni kan jnis xnrmal skit haha.. ala da lari tajuk la plak.. ada mmb aku kata blog aku ni xda apa pon...mmg la!!!!baru 12 jam aku buat mmg la xda apa... tunggu la.. nnt aku mntk tlg kwn2 aku design blk blog ni bg nmpak ok skit... puas ati?? hurm.. org buat bnda baru kot la dia nk bg support skit ni tidak meghancuskn lg ada la bweeekkk... lusa da stat klas... aiyooo apa nk jd ni?? study pon dak g.. dgr crita nk ada spotcek mngu ni.. hurmm abis la properties aku.. dah la bnyk brang aku bwak mai kat kolej kdiaman ni...td baru ja selesai lunch.. alhamdulillah.. walaupon mkn nasi berlaukan bahan *pengawet* jnji knyng prut... bahan *pengawet* yg dimaksudkn ialah rangsum askar..mklumlah kehidupan palapes sebati ngn askar mkn pon mknn askar je...xnk tnye ka sedap x? hurm hampeh.. tp kbulur pnya psai yg xsdp pon bley jd sdap...tp bgus gak.. boley jimat ari ni.. huhu nasi n lauk xkna byr...wahh kalo stahun mcm ni taun dpn boleh la beli ferrari sebijik hahaha...





ala gua nk stephen chow dlu la...sbb xda keja td boleh la post something tp la ni dh ada keja almaklum la bakal tan sri hehe insyaallah tnggu la lg 30 ka 40 thn lg ka......

No comments:

Post a Comment