Pages

09 February 2011

atttention!!!!


wahhhh!!
hebatnya kos aku ni... dgr crita dari lec power system aku, Mr Herwan katanya kos elektrik(diploma) kat uni.... ni adalah "good" dari tmpat lain.... why???
sbbnya.... perancang kos kami ni adalah org consultant...
"En Hasnizam ni kalo dia nk buat duit skarang ni msti dah kaya" kata lec power system.

nk habaq mai En Hasnizam ni mmg straight orangnya...kheja nk tolak mrkah org ja... salah skit tolak mrkah... nk tau apa yg paling ngeri???
kelas dia.. kalo xdtg 3 kali ja comfirm kna repeat... dia xkn ltk nama dlm list exam...
cara pngajaran dia ada 2 konsep

1) untuk jwb exam
2) untuk kheja...

maksudnya.....

ni aku bg contoh,,... kalo satu fomula tu diberi untuk jwb exam... untuk kheja kna guna fomula lain...mknanya kami kna blajaq twice..org kat u lain kna hafal 1 fomula tp kami.... kna hafal 2...mcm tu la mksud aku...

tu crita kat klas power ari ni...
tp kat klas mesin...



lectre yg plg best!!!!!
Mr Suhaimi....klas mesin(nk tdoq pon bley).. hehehe
pelajaran untuk klas mesin aku hari ni...



1) dengar 50%

2) beri tumpuan 20%

3) lapaqqqq 100%

tp dlm observation aku kat klas td... 50% ja yg btoi2 blajaq( yg tgk kat depan.. phm ka dak aku pon xtau) yg lain... hampehhh dok sembang kat blakang ja...( aku pon x terkecuali..)
aku xleh tumpu sbb mataku sakit huhu
tp alhamdulillah xbutta lg...
ni kes kna gigit ngn natang apa ntah smlm... rumahku diserang serangga hitam...
sbnarnya aku rasa mata aku sakit mungkin sbb tdoq lwt kot...
smlm lyn crita X-Men hahaha smpai kul 3 stngah...tdoq pastu bngn kul 6...
pastu penghujung klas...(kembali kat kls mesin...)
penghujung klas.. kata-kata dr Mr Suhaimi..."balik study!!! faham xfhm tu blakang kira..."
trima jala nasihat Mr Suhaimi tu k....bye

No comments:

Post a Comment