Pages

12 February 2011

MEREKA SEDANG GEMBIRA( kena PT )



inilah barisan kita yg ikhlas berjuang.....(berjuang ka?? nmpak epy smacam ja..)
time prut pnuh dngn makan mmg mcm ni... hyper active la katakn dah nmpak mcm kura2 gembira ja...
adusss. letih...
padahal ari ni pergi latihan,berdiri, kawad jap pastu masuk bilik tdorrrr then bangun makan, pastu tdorrr balik...
mcm tu la latihan palapes aku di mnggu pertama...
org kata palapes ni shh sbb buang masa blajar tp bagi aku n bdak seangkata dngn aku cakap takda bebanan pon,... best lg ada la... hujung minggu boleh jimat... sambil tu hujung minggu dpt RM 80....
sapa yg xmau... letih kejap ja... bila habis latihan..kalo ada makanan lebih boley bwk blk kolej kdiaman.. boley bg kat anak n bini kat umah plak hahaha
golong yg dimaksudkn adalah geng2 yg slalu lepak umah kami.. hahaha
snang ja kan palapes ni... bagi sapa2 yg xmasuk palapes rugi ja...
tp kalo pompuan lak aku asa lbeh bek xyah masuk sbb.... emmm sbb aku xska tgk pompuan buat keja brat2.. lbih kurang mcm tu la... berbalik pada latihan siang td... umphh mmg mnuang giler la... aku, zam, zul, iskandar,rahim dah digelar sbagai MAT TRUCK... haha pasai pa kna pnggil mcm tu??? stap pishon aaar td...
dia tnya sapa nk p amik makanan kat 4RRd... tanpa segan silu kami bangun...dia kata" ini la dia mat truck kita... truck 3 tan nk gerak ja msti ada muka depa" hahahha malu gak la... satu klas glak kat kami...tp ada aku kesah?? ada sebab la kami jd mat truck.. hahah
tp xleh crita kat sini la... private skit huhu
aku dh ngn tok ni nnt aku smbung lg k....

No comments:

Post a Comment